Tietoa meistä
Verco Oy
Matkamme alkoi vuonna 2010 visiolla yrityksestä, joka muuttaisi palveluhallinnan työkalut ja prosessit sellaisiksi, että palvelun tuottaminen olisi hauskaa ja lopputulos nautittavaa. Halusimme palvelumuotoilun ja työkaluoptimoinnin keinoin poistaa turhan tekemisen, tuoda käyttöön parhaat toimintamallit ja keskittyä jatkuvaan palveluiden parantamiseen. Halusimme tuottaa palvelua, joka todella tuntuisi.
Siitä lähtien olemme hyödyntäneet aina parhaiten sopivia malleja ja teknologioita asiakkaidemme yksilöllisen toiminnan tukemiseen. Vältämme ennakkoon valittujen pakettiratkaisujen tyrkyttämistä ja teemmekin sen sijaan usein kattavia vertailuja eri vaihtoehtojen välillä. Ajattelemme, että asiakkaan tarve ratkaisee aina tekniikan, ei koskaan päinvastoin.
Pitkien asiakassuhteiden ansiosta saavutamme usein hyvän luottamuksen ja istumme samalla puolella pöytää, kuin olisimme luonnollinen osa asiakkaan tiimiä. Tämä asetelma luo täydelliset olosuhteet haasteiden ymmärrykseen, innovatiiviseen vuorovaikutukseen, parhaiden ratkaisujen löytämiseen ja lopulta ratkaisujen toteuttamiseen.
Meille myös asiakkaan matka kanssamme on vähintään yhtä tärkeä kuin heidän oman toimintansa päämäärät. Intohimoinen tavoitteemme onkin tuoda inhimillisyyttä it-alalle. Mittaamme tasaisin välein asiakaskokemusta löytääksemme kaikkein vaikuttavimmat keinot oman palvelumme kehittämiseen. Haluamme olla elävä malliesimerkki siitä, kuinka palveluun saadaan täydellinen maku ja tunne.
Kokemuksia ja tunteita tulkitessamme olemme havainneet, että omien työntekijöidemme tyytyväisyydellä on asiakkaidemme tyytyväisyyteen selkeä yhteys. Kun palvelua tehdään ihmiseltä ihmiselle, vain onnellinen työntekijä osaa aidosti keskittyä asiakkaaseen, olla sitoutunut, positiivinen ja aikaansaava. Tämän oivalluksen olemme antaneet ohjata valintojamme henkilöstöstrategian suunnittelussa.
Työkulttuurimme tukee avointa, rehellistä ja ketterää toimintatapaa. Vapaus määrätä omista työajoista ja tehdä töitä myös muualla kuin toimistolla helpottaa työn ja muun elämän tasapainottamista. Tuemme tervettä elämäntapaa mm. liikuntaseteleillä ja toimiston omalla kuntokeskuksella. Työntekijäkokemusta mittaamme itselle kehitetyllä metodilla, Pulssilla, joka porautuu syvälle onnellisuuden ytimeen ja paljastaa pahimmat tyytyväisyyden ja menestyksen esteet työntekijän tieltä.
Toimistollemme Munkkivuoreen olemme onnistuneet luomaan innostavan ja positiivisen ilmapiirin. Näkymät Menuetto Business Centerin suurista ikkunoista houkuttelevat luovuuden huippuunsa ja aina löytyy innostavien kollegoiden seuraa. Nälkä ja janokaan eivät toimistolla yllätä, sillä meillä on Hartwallin jääkaappi täynnä virvokkeita, hyllyssä kahvit Kaffa Roasterylta ja välipalapähkinät Nutlylta. Jälkkäriksi löytyy pakastimesta jäätelöä. Fiilis byroollamme on varsin rentoa, valoisaa ja vapautunutta, mutta samalla ilmassa on aina sitä kuuluisaa ”oikean tekemisen meininkiä”.
Positiivisen vahvistamisen ja leikkimielisten kisailujen hengessä palkitsemme aina tilaisuuden tullen ”kovia tekijöitä”. Palkintona jaamme esimerkiksi Zeta-krediittejä, joilla saa firmamme menopelin avaimet käteen ja hiukset hulmuamaan. Samalla tehopakkauksella saa kulkea myös asiakastapaamisiin ilman krediittejä!
Vuotuiset yhteiset tapahtumamme koostuvat asiakaspäivistä, kickoffeista ja pikkujouluista. Kuukausittain lounastamme ja opimme yhdessä.
Tänä vuonna on erityisesti syytä juhlaan, kun Verco täyttää 10 vuotta!
Verco Oy
Matkamme alkoi vuonna 2010 visiolla yrityksestä, joka muuttaisi palveluhallinnan työkalut ja prosessit sellaisiksi, että palvelun tuottaminen olisi hauskaa ja lopputulos nautittavaa. Halusimme palvelumuotoilun ja työkaluoptimoinnin keinoin poistaa turhan tekemisen, tuoda käyttöön parhaat toimintamallit ja keskittyä jatkuvaan palveluiden parantamiseen. Halusimme tuottaa palvelua, joka todella tuntuisi.
Siitä lähtien olemme hyödyntäneet aina parhaiten sopivia malleja ja teknologioita asiakkaidemme yksilöllisen toiminnan tukemiseen. Vältämme ennakkoon valittujen pakettiratkaisujen tyrkyttämistä ja teemmekin sen sijaan usein kattavia vertailuja eri vaihtoehtojen välillä. Ajattelemme, että asiakkaan tarve ratkaisee aina tekniikan, ei koskaan päinvastoin.
Pitkien asiakassuhteiden ansiosta saavutamme usein hyvän luottamuksen ja istumme samalla puolella pöytää, kuin olisimme luonnollinen osa asiakkaan tiimiä. Tämä asetelma luo täydelliset olosuhteet haasteiden ymmärrykseen, innovatiiviseen vuorovaikutukseen, parhaiden ratkaisujen löytämiseen ja lopulta ratkaisujen toteuttamiseen.
Meille myös asiakkaan matka kanssamme on vähintään yhtä tärkeä kuin heidän oman toimintansa päämäärät. Intohimoinen tavoitteemme onkin tuoda inhimillisyyttä it-alalle. Mittaamme tasaisin välein asiakaskokemusta löytääksemme kaikkein vaikuttavimmat keinot oman palvelumme kehittämiseen. Haluamme olla elävä malliesimerkki siitä, kuinka palveluun saadaan täydellinen maku ja tunne.
Kokemuksia ja tunteita tulkitessamme olemme havainneet, että omien työntekijöidemme tyytyväisyydellä on asiakkaidemme tyytyväisyyteen selkeä yhteys. Kun palvelua tehdään ihmiseltä ihmiselle, vain onnellinen työntekijä osaa aidosti keskittyä asiakkaaseen, olla sitoutunut, positiivinen ja aikaansaava. Tämän oivalluksen olemme antaneet ohjata valintojamme henkilöstöstrategian suunnittelussa.
Meidän työkulttuuri tukee avointa, rehellistä ja ketterää toimintatapaa. Vapaus määrätä omista työajoista ja tehdä töitä myös muualla kuin toimistolla helpottaa työn ja muun elämän tasapainottamista. Tuemme tervettä elämäntapaa mm. liikuntaseteleillä ja toimiston omalla kuntokeskuksella. Työntekijäkokemusta mittaamme itselle kehitetyllä metodilla, Pulssilla, joka porautuu syvälle onnellisuuden ytimeen ja paljastaa pahimmat tyytyväisyyden ja menestyksen esteet työntekijän tieltä.
Toimistollemme Munkkivuoreen olemme onnistuneet luomaan innostavan ja positiivisen ilmapiirin. Näkymät Menuetto Business Centerin suurista ikkunoista houkuttelevat luovuuden huippuunsa ja aina löytyy innostavien kollegoiden seuraa. Nälkä ja janokaan eivät toimistolla yllätä, sillä meillä on Hartwallin jääkaappi täynnä virvokkeita, hyllyssä kahvit Kaffa Roasterylta ja välipalapähkinät Nutlylta. Jälkkäriksi löytyy pakastimesta jäätelöä. Fiilis byroollamme on varsin rentoa, valoisaa ja vapautunutta, mutta samalla ilmassa on aina sitä kuuluisaa ”oikean tekemisen meininkiä”.
Positiivisen vahvistamisen ja leikkimielisten kisailujen hengessä palkitsemme aina tilaisuuden tullen ”kovia tekijöitä”. Palkintona jaamme esimerkiksi Zeta-krediittejä, joilla saa firmamme menopelin avaimet käteen ja hiukset hulmuamaan. Samalla tehopakkauksella saa kulkea myös asiakastapaamisiin ilman krediittejä!
Vuotuiset yhteiset tapahtumamme koostuvat asiakaspäivistä, kickoffeista ja pikkujouluista. Kuukausittain lounastamme ja opimme yhdessä.
Tänä vuonna on erityisesti syytä juhlaan, kun Verco täyttää 10 vuotta!
Miksi asiakkaat arvostavat meitä?
Asiakaskokemuskeskusteluidemme pohjalta haluamme perinteisten arvojen sijaan jakaa mitä asiakkaamme ovat itse kertoneet siitä, että miksi arvostavat meitä.
Yhteistyö
Luontevaa ja helppoa, ketterää toimintaa ja pitkät asiakassuhteet.
”Vercon kanssa on vaan niin kiva tehdä töitä!”
Osaaminen
Palveluasenne, laatu, nopeat toteutukset ja ratkaisukeskeisyys.
”Erittäin osaavat ja joustavat konsultit”
Persoonat
Kokemus, riippumattomuus ja monipuolisuus.
”Arvosana 6/5 vuosien yhteistyöstä!”
Miksi asiakkaat arvostavat meitä?
Asiakaskokemuskeskusteluidemme pohjalta haluamme perinteisten arvojen sijaan jakaa mitä asiakkaamme ovat itse kertoneet siitä, että miksi arvostavat meitä.
Yhteistyö
Luontevaa ja helppoa, ketterää toimintaa ja pitkät asiakassuhteet.
”Vercon kanssa on vaan niin kiva tehdä töitä!”
Osaaminen
Palveluasenne, laatu, nopeat toteutukset ja ratkaisukeskeisyys.
”Erittäin osaavat ja joustavat konsultit”
Persoonat
Kokemus, riippumattomuus ja monipuolisuus.
”Arvosana 6/5 vuosien yhteistyöstä!”
Tarinanurkka
Asiakaskokemus mittaa työn laadun
IT-ratkaisuja tarjoavan Vercon pitkien asiakkuuksien salaisuus perustuu säännölliseen yhteydenpitoon ja onnistumisen mittaamiseen.
Helsingin seurakuntayhtymä mittaa asiakastyytyväisyyttä Vercon palautelomakkeella
Helsingin seurakuntayhtymä eli HSRKY otti Vercon palautelomakkeen käyttöönsä keväällä 2016.
Patentti- ja rekisterihallitus luottaa Pääkäyttäjäpalveluun
Patentti- ja rekisterihallitus (PRH) on ollut Vercon Pääkäyttäjäpalvelun asiakas jo vuosia.
Meidän porukka

ITSM-kokemus
15 vuotta
Asiakasvastaava
Käyttöönottoprojektit
Kehityshankkeet
Konsultointi
Sami Pajula
Palvelujohtaja
+358 40 057 6429

ITSM-kokemus
18 vuotta
Asiakasvastaava
Kehityshankkeet
Konsultointi-vastaava
Tero Matinlassi
Johtava palveluarkkitehti

ITSM-kokemus
12 vuotta
Data-analytiikka
Simo Saaranen
Palveluarkkitehti

ITSM-kokemus
13 vuotta
Efecte-vastaava
Tommi Kauhanen
Palveluarkkitehti

ITSM-kokemus
17 vuotta
Asiakasvastaava
Konsultointi
Teemu Suominen
Palveluarkkitehti

ITSM-kokemus
16 vuotta
Kehityshankkeet
ServiceNow-vastaava
Ilkka Kangas
Palveluarkkitehti

6 vuotta
ONEiO & ServiceNow
Laro Rantanen
Palveluarkkitehti

13 vuotta
Efecte & ONEiO
Antti Kuulas
Palveluarkkitehti

ITSM-kokemus
11 vuotta
Efecte
Mika Mustakari
Palveluarkkitehti

Tuleva KTM
Budjetointi
Laskutus
Seuranta
Viola Väänänen
Johdon assistentti

ITSM-kokemus
8 vuotta
ONEiO-vastaava
Tommi Karppinen
Palveluarkkitehti

8 vuotta
SIAM
ServiceNow & ONEiO
Joni Suojanen
Palveluarkkitehti

ITSM-kokemus
21 vuotta
Efecte
Jukka Salminen
Palveluarkkitehti

ITSM-kokemus
11 vuotta
Asiakasvastaava
Integraatio-konsultointi
Saku Lehti
Palveluarkkitehti