Konsultointi

Konsultointi

Arvokkaita neuvoja liiketoiminnan tukemisen haasteisiin

Moni kamppailee palvelunhallinnan kehityksen kanssa vuosia ilman konkreettisia edistysaskeleita.
Meille palvelunhallinnan kehityshankkeet ovat niin tuttuja ja helppoja, että haluaisimme lievittää tuskaanne yksinkertaisilla ohjeilla, suosituksilla ja nopeilla kehitysprojekteilla. Olemme tottuneet mitattavien tulosten saavuttamiseen ihan jokaisessa hankkeessa. Menestykseen tarvitaan monipuolinen prosessiosaaminen yhdistettynä erinomaiseen työkalujen tuntemukseen ja räätälöintitaitoon. Tätä synergiaa hyödyntämällä viemme teidät suorinta tietä palvelunhallinnan parhaalle tasolle.

Palvelumme

Tyypillinen asiakaspolkumme kulkee palveluja tukevien järjestelmien käyttöönotoista jatkuvaan ja ketterään palvelukehitykseen. Konsultoimme asiakkaitamme polun jokaisessa vaiheessa siten, että heillä on aina käytössään parhaat tukiprosessit ja niitä tukevat käyttäjäystävälliset työkalut. Tästä syystä meillä on poikkeuksetta pitkät ja läheiset asiakassuhteet, joita kokeneet konsulttimme ohjaavat henkilökohtaisesti alusta saakka.

Jos tunnistat organisaatiosi IT-jargonista sanoja kuten ITSM, SIAM, iPaas, Integraatioekosysteemi, CMDB, ITIL, Self-Service Portal, Data-Driven Services, Big Data ja mitä vielä – kutsu meidät kertomaan kuinka ne ja me voisimme teitä palvella.

Konsultointi

Arvokkaita neuvoja liiketoiminnan tukemisen haasteisiin

Moni kamppailee palvelunhallinnan kehityksen kanssa vuosia ilman konkreettisia edistysaskeleita.
Meille palvelunhallinnan kehityshankkeet ovat niin tuttuja ja helppoja, että haluaisimme lievittää tuskaanne yksinkertaisilla ohjeilla, suosituksilla ja nopeilla kehitysprojekteilla. Olemme tottuneet mitattavien tulosten saavuttamiseen ihan jokaisessa hankkeessa. Menestykseen tarvitaan monipuolinen prosessiosaaminen yhdistettynä erinomaiseen työkalujen tuntemukseen ja räätälöintitaitoon. Tätä synergiaa hyödyntämällä viemme teidät suorinta tietä palvelunhallinnan parhaalle tasolle.

Palvelumme

Tyypillinen asiakaspolkumme kulkee palveluja tukevien järjestelmien käyttöönotoista jatkuvaan ja ketterään palvelukehitykseen. Konsultoimme asiakkaitamme polun jokaisessa vaiheessa siten, että heillä on aina käytössään parhaat tukiprosessit ja niitä tukevat käyttäjäystävälliset työkalut. Tästä syystä meillä on poikkeuksetta pitkät ja läheiset asiakassuhteet, joita kokeneet konsulttimme ohjaavat henkilökohtaisesti alusta saakka.

Jos tunnistat organisaatiosi IT-jargonista sanoja kuten ITSM, SIAM, iPaas, Integraatioekosysteemi, CMDB, ITIL, Self-Service Portal, Data-Driven Services, Big Data ja mitä vielä – kutsu meidät kertomaan kuinka ne ja me voisimme teitä palvella.

Ota yhteyttä

Tero Matinlassi
tero.matinlassi@verco.fi

Ärsyttääkö palveluhallinta? Kerro meille miten määrittelisit vallitsevan nykytilan niin olemme sinuun yhteydessä!


This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Palvelumuotoilua ja sähköisten järjestelmien viritystä

Lue lisää meistä