Järjestelmät

Järjestelmät

Käyttäjäystävällisiä järjestelmiä palvelutuotantoon

Tiedätkö sen tunteen, kun työkalupakista löytyy vain ristipäämeisseli ja sinun pitäisi avata tavallisia ruuveja?

Joskus työkaluvalinnoilla on paljon väliä myös palveluhallinnassa, mutta toisinaan emme vain osaa ottaa niistä kaikkea irti. Meille erilaisten palveluhallinnan työkalujen valinta, vertailu, viritys ja optimointi on päivittäistä rutiinia. Vietämme paljon aikaa ideoiden ja suunnitellen sitä, että miten työkaluista saisi irti kaiken sen, mihin se alunperin suunniteltiin ja vielä hieman enemmän.

Palvelumme

Tyypillinen asiakkaamme käyttää omien palveluidensa tukena järjestelmiä kuten esimerkiksi Efecte, ServiceNow, ONEiO tai Jira. Vaikka valmiista ohjelmistopaketeista löytyy hyviä pikaratkaisuja, ei out-of-the-box-toiminnallisuus usein riitä kauaa uniikkiin tarpeeseen. Me tarjoamme kevyen ja kustannustehokkaan palvelun, joka huolehtii jatkuvasta työkalujen tuesta ja erityisesti niiden jatkuvasta kehityksestä. Palvelu varmistaa maksimaalisen hyödyn lisenssi-investoinneille ja tekee järjestelmistänne tehokkaan, monipuolisen ja käyttäjälähtöisen.

Järjestelmät

Käyttäjäystävällisiä järjestelmiä palvelutuotantoon

Tiedätkö sen tunteen, kun työkalupakista löytyy vain ristipäämeisseli ja sinun pitäisi avata tavallisia ruuveja?

Joskus työkaluvalinnoilla on paljon väliä myös palveluhallinnassa, mutta toisinaan emme vain osaa ottaa niistä kaikkea irti. Meille erilaisten palveluhallinnan työkalujen valinta, vertailu, viritys ja optimointi on päivittäistä rutiinia. Vietämme paljon aikaa ideoiden ja suunnitellen sitä, että miten työkaluista saisi irti kaiken sen, mihin se alunperin suunniteltiin ja vielä hieman enemmän.

Palvelumme

Tyypillinen asiakkaamme käyttää omien palveluidensa tukena järjestelmiä kuten esimerkiksi Efecte, ServiceNow, ONEiO tai Jira. Vaikka valmiista ohjelmistopaketeista löytyy hyviä pikaratkaisuja, ei out-of-the-box-toiminnallisuus usein riitä kauaa uniikkiin tarpeeseen. Me tarjoamme kevyen ja kustannustehokkaan palvelun, joka huolehtii jatkuvasta työkalujen tuesta ja erityisesti niiden jatkuvasta kehityksestä. Palvelu varmistaa maksimaalisen hyödyn lisenssi-investoinneille ja tekee järjestelmistänne tehokkaan, monipuolisen ja käyttäjälähtöisen.

Asiakastarinat

2M-IT

2M-IT on tehnyt yhteistyötä Vercon kanssa jo vuodesta 2012. Tänä aikana on otettu käyttöön mm. työasemien uusintaportaali sekä VercoForms-palautelomake. Verco toteuttaa meille myös Efecten pääkäyttäjäpalvelua.

Vuosien yhteistyö on sujunut erittäin mallikkaasti ja jouhevasti. Mahdollisiin ongelmiin on puututtu nopeasti ja niiden ratkaisuun on tarjottu erilaisia toteutuksia.

Odotan innolla jatkoa!

– Kehityspäällikkö Lauri Nordling, 2M-IT Oy

PRH

Verco on huolehtinut PRH:n Efecte-järjestelmän ylläpidosta ja jatkuvasta kehittämisestä viisi vuotta. Toiminnanohjausjärjestelmä Efectellä PRH pyörittää helpdeskiä, kiinteistötiketöintiä, käännöstilauksia ja sovellustoimittajien tehtäviä.

Työnjako on selkeä. PRH:n IT-osasto vastaa päivittäisestä käyttäjä- ja tikettihallinnasta, Verco kehittää, konfiguroi ja koodaa PRH:n tarpeiden mukaan.

HSRKY

HSRKY otti Vercon palautelomakkeen käyttöönsä keväällä 2016. Aiemmin HSRKYn IT-tukipalvelu keräsi asiakaspalautetta pari kertaa vuodessa lähetettävällä asiakaskyselyllä. Nyt IT-tuki saa palauteratkaisun avulla palautetta toiminnastaan yksittäisen tukipyynnön tarkkuudella. VercoForms -lomakkeella toteutettu palauteratkaisu on integroitu HSRKYn tikettijärjestelmään

Ota yhteyttä

Tony Pekkala
tony.pekkala@verco.fi

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Palvelumuotoilua ja sähköisten järjestelmien viritystä

Lue lisää meistä