Asiakastarinat

Helsingin seurakuntayhtymä mittaa asiakastyytyväisyyttä Vercon palautelomakkeella

Helsingin seurakuntayhtymä eli HSRKY otti Vercon palautelomakkeen käyttöönsä keväällä 2016. Aiemmin HSRKYn IT-tukipalvelu keräsi asiakaspalautetta pari kertaa vuodessa lähetettävällä asiakaskyselyllä. Nyt IT-tuki saa palauteratkaisun avulla palautetta toiminnastaan yksittäisen tukipyynnön tarkkuudella.

Lue koko artikkeli

Helppokäyttöinen asiakasportaali

”Vercon ratkaisun ansiosta saamme liitettyä kaikki asiakkaamme samaan itsepalveluportaaliin, jonka käyttöliittymä on Javerdelin näköinen. Asiakasportaalin kautta meidän IT-tukemme toiminta on asiakkaalle läpinäkyvää. ”
Saku Lehti, palvelujohtaja, Javerdel Oy

Lue koko artikkeli

Integraatiopalvelulla nopeutta ja läpinäkyvyyttä Medbitin prosesseihin yli organisaatiorajojen

”Pystymme nyt seuraamaan tarkasti, miten ostamamme palvelu toteutuu. Meillä on parempi yhteistyö toimittajan kanssa ja palvelu on läpinäkyvää. Myös asiakaskokemus on parantunut, kun työpyyntö ja tieto työn vaiheesta löydetään sekä meidän että IT-palveluntarjoajan järjestelmästä.”

Marko Lehto, kehityspäällikkö, Medbit Oy

Lue koko artikkeli

Patentti- ja rekisterihallitus luottaa Pääkäyttäjäpalveluun

”Viiden vuoden kokemuksella voin sanoa, että Vercon Pääkäyttäjäpalvelu on kaikin puolin hyvin ketterää ja eteenpäin vievää. Tuloksia saadaan aina nopeasti.”

Sakari Karstu, IT-päällikkö, Patentti- ja rekisterihallitus

Lue koko artikkeli

LähiTapiolan onnistunut palveluintegraatio

”Verco on meille tuttu kumppani. Tässäkin projektissa vercolaisten tietotaito on ollut vakuuttavaa ja asiantuntijoiden ratkaisukeskeinen ”kaikki on mahdollista” -suhtautuminen loi uskoa myllerryksen keskelle. Jokaisella oli kädet savessa ilman hierarkioita ja reagointi tilanteisiin aina yhtä innovatiivista ja nopeaa.”

Heidi Kantell, palvelupäällikkö, LähiTapiola

Lue koko artikkeli

Finavialle räätälöity huoltokalenteri

”Yhteistyö Vercon kanssa oli tosi hyvä kokemus. Meillä oli selkeästi yhteinen tavoite saada hyvä ja toimiva järjestelmä. Hienointa oli, että tuote vietiin loppuun asti ja vieläpä sovitussa aikataulussa.”

Kai Vesa, tekninen aluepäällikkö, Finavia

Lue koko artikkeli

Helppo palauteratkaisu

”Olemme luoneet samalla kertaa yksinkertaisen tyytyväisyysskannerin, ideapankin ja kehityskiihdyttimen! Miten voisimmekaan ylittää asiakkaan odotukset, jos emme tietäisi, mitä asiakas odottaa? Kun tyytyväisyys on menestyksen avain, täytyy asiakkaan ääni saada kuuluviin parilla napin painalluksella, kuunnella tarkasti ja reagoida heti”,

Hannu Mikkola, toimitusjohtaja, Verco Oy

Lue koko artikkeli